Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben
Gyártók
Termékek
    GLS Csomagpont
    Árgarancia
    Szavazás
    Hol vásárolna kertigépet?
    Szakkereskedésben, mert ott minden kérdésemre választ kaphatok.
    Webáruházban, mert kényelmesen otthonról vásárolhatok, házhozszállítással.
    Hipermarketben, mert ott sok az akció.
    Használt gépet veszek, mert olcsóbb.
    Csatlakozz!

    Gyakran ismételt kérdések

    1. Hogyan rendelhetek?

    A rendelés leadásának legegyszerűbb (és legolcsóbb) módja, ha a webáruházon keresztül történik a rendelés. De lehet telefonon (20/258-26-92) vagy e-mailben (info@topkert.hu) is leadni rendelést azon termékeknél, amelyek nem helyezhetők kosárba (pl. Husqvarna termékek).

    2. Mennyibe kerül a szállítási költség?

    A szállítási költség megtekintése úgy lehetséges, ha a kiválasztott terméket a kosárba helyezi, ez még semmiféle vásárlási kötelezettséggel nem jár. Ha a kosárban helyezte a terméket és beállította a kívánt mennyiséget, rendszerünk automatikusan kiadja a szállítási költséget.

    3. Hogyan tudom kifizetni a terméket?

    A termékek kifizetése több módon is történhet: Előreutalással, utánvéttel, és készpénzzel. Személyes vásárlás esetén lehetősége van bankkártyás és készpénzes fizetésre is. A telefonon, illetve weben leadott rendeléseknél lehetőség van előreutalásra, illetve utánvétre. Utánvét esetén a számlát a szállítás napján kérjük kiegyenlíteni a futárnak készpénzben.

    4. Előreutalás esetén milyen bankszámla számra utaljam az összeget?

    Előreutalás esetén a következő bankszámlaszámra kell utalni az összeget: 14100275-12254760-70000000. A kifizetésre kerülő összeget csak abban az esetben utalja el ha már egyeztetett a vevőszolgálati munkatársakkal. Továbbá minden kedves vevőnket megkérünk arra, hogy a pontos összeget utalja el.

    5. Mikor szállítják ki a terméket?

    Ez több tényezőtől függ (fizetés módja, raktárkészlet), azonban minden leadott rendelés után tájékoztatjuk Önt a megrendelés státuszáról, várható szállítási időpontjáról. A szállítást a Magyar Posta vagy a Palatransz Expressz végzi.

    6. Pontosan mikor érkezik meg a termék?

    Nincs információnk, arról, milyen időpontban érkezik meg a szállító az adott napon a termékkel, viszont a pontos napot egyeztetheti a vevőszolgálati munkatársainkkal.

    7. Hogyan kaphatom meg a számlát?

    A számlát minden esetben az áru kézhezvételekor kapja meg, melyet a csomag tartalmaz.

    8. Személyesen is át vehetem a terméket?

    Természetesen személyesen is át lehet venni a termékeket, ilyen esetekben nincs szállítási költség. Ebben az esetben megrendelésénél kérjük adja meg melyik üzletünkben szeretné átvenni a csomagot. 

    Telephelyeink (személyes átvételi pontok):

    Vibi Kft.

    H-2800 Tatabánya, Köztársaság útja 44/a (volt Pannon Takarék)

    Mobil:20/258-2692

    Nyitvatartás: H-P: 9-17; Sz: 9-13

    Vibi Kft.

    H-9024 Győr, Malomszéki u. 3-5.

    Tel./Fax: 96/444-600

    Nyitvatartás: H-P: 8-17; Sz: 8-13

    9. Az árak tartalmazzák-e az Áfát?

    Igen, az áraink tartalmazzák az áfát.

    10. Rendelkeznek-e garanciával a termékeink?

    Igen, minden termékünk rendelkezik garanciával, a garancia időtartama pedig termék függő.

    11. Az ország egész területére szállítanak?

    Az ország egész területére kiszállítjuk a termékeket egységes áron, a szállítási kötség et a kosárba helyezéssel tudja megtekinteni.

    12. Kérdéseimet milyen e-mail címre küldhetem?

    A következő e-mail címre: info@topkert.hu

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.